dilluns, 14 de gener del 2008

OBERTURA: LA VIDA ÉS UNA PLUJA D'IDEES SENSE SENTIT

Fa dies que volia començar el meu propi blogspot...
però la meva falta d'idees motivada pels nombrosos treballs d'assignatures vàries (consultar alumnes M2B a la FCCB) m'ho han impedit.
Ara si, em dono per benvingut en aquesta nova comunitat social.

Per començar, doncs, en dies en què tot ho veus fosc, en què la vida es un cami de corbes, de pujades i baixades, intenta buscar una ruta alternativa.

Mira bones pel·lícules, escolta bona musica, i llegeix bons llibres.
Mira pel·lícules horribles que et farien plorar en comptes de riure;
escolta música sense ritme i on el cantant desafini,
i llegeix llibres plens de faltes i amb frases sense cap coherència.

POSA ELS PUNTS SOBRE LES ÍS. RECOMANACIÓ DE LA CASA.

http://www.youtube.com/watch?v=30w8DyEJ__0


2 comentaris:

Àlvar Sans Pola ha dit...

putilla! http://sem2bsans.blogspot.com aket es el meu! agrega'm

carla ha dit...

el nou proposit pel 2008? jej
pots agregar-me a mi tmbee!***