dimarts, 15 de gener del 2008

Se m'està quedant el cul en forma de cadira

Dia 2 de 2:
actualitzo de nou des de la biblioteca de la FCCB.
Els treballs de seminari i publicitat, el volum de feina desapareix considerablament, a mesura que el meu "T-bonus" d'hores passades a la 'facu' disminueix. Sort que és de les poques coses que no han pujat amb l'IPC i l'entrada a l'any nou.

Vaig aprenent com funciona aquestanova eina de comunicació que se m'ha posat al davant.

Avui us deixo amb el "curt" que hem realitzat a seminari, ara ja si, acabat. Vull donar les gràcies en nom del grup a l'Àlvar (http://semb2sans.blogspot.com) que se surt com a actor.



En un altra ordre, a partir de dijous començaran a rular apunts com hi ha Déu.... des d'aqui faig una crida a la comunitat Blanquerniana perquè així sia.
Salut,

pd: us deixo amb un grup de música que vaig descobrir farà un parell de mesos, i que volia anar a veure al "Pasternak" aquest passat divendres, però no vaig poder. Se surten, de veritat...

http://www.myspace.com/loveoflesbian

1 comentari:

Àlvar Sans Pola ha dit...

jo en breus hauré de començar-ne un amb cap i peus... pk aixo només és per seminari...

jaja aqui fent selfpromotion eh puti...